EURO 2021

Virtualni stadioni i VR studiji novo su nogometno normalno

Autor: Redakcija
event 24.06.2021.
Foto: Shutterstock

Hrvatska je ušla među 16 najboljih reprezentacija na Europskom prvenstvu 2021., koje se zbog utjecaja pandemije održava na velikom broju lokacija i pod strogo kontroliranim uvjetima.

Turnir koji se već odgodio zbog koronakrize brzo se prilagodio novom normalnom koristeći prednosti već dostupne tehnologije. Portal 5G.hr već je pisao što će mreža nove generacije donijeti nogometu i koje nevjerojatne mogućnosti za TV prijenose, praćenje efikasnosti i zdravlja nogometaša te virtualna iskustva za navijače otvara njezina primjena na nogometnom terenu, a već je EURO 2021. donio natruhe nogometa budućnosti.

Za početak prvenstvo starog kontinenta otvoreno je virtualnim nastupom U2 Bona i The Edgea, točnije pjesme “We Are The People” koju je prilagodio nizozemski DJ- Martin Garrix. Nisu pobrali salve pohvala za nastup, ali su postavili presedan za novu razinu javnih događaja. Možda nas na nekom europskom nogometnom prvenstvu u budućnosti čeka nastup holograma. BBC, britanska TV kuća, za ovo je prvenstvo pokrenula VR studio, koji je oduševio gledatelje, a brojne TV kuće primjenjuju najnovije tehnologije da bi gledateljima omogućili dodatno iskustvo.

Hrvatski Telekom pokrenuo je uslugu Virtualni stadion. Do sada je više od 8400 navijača snimilo svoje navijanje putem spomenute aplikacije. Na temelju njihovih snimki kreirat će se jedinstvena navijačka pjesma za koju u teleoperatoru kažu da će biti najdulja navijačka pjesma na svijetu. Najviše navijača prijavilo se iz Zagreba, a upravo te snimke su prikupile više od devet tisuća lajkova i dijeljenja. S gotovo dvije tisuće lajkova i dijeljenja slijede ih navijači iz Istre i Kvarnera te središnje Hrvatske. Virtualni stadion nastavlja pratiti naše reprezentativce, a sve snimke koje pristignu tijekom njihovog nastupa na Euru 2021. uključit će se u najdužu navijačku pjesmu na svijetu koja će se na taj način dodatno produžiti i uspjeh ovog povijesnog navijačkog pothvata učiniti još većim.

Hrvatskoj želimo uspjeh u osmini finala prvenstva i nastavku natjecanja, a kako ćemo navijati u budućnosti ostaje za vidjeti mada već sada možemo najaviti da će svakako biti puno više interakcije tehnologije i navijača u stvaranju boljeg i intenzivnijeg navijačkog iskustva.

Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Sjedište:
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava