DEBAKL U METAVERZUMU

EU potrošila 400.000 eura na virtualni događaj na kojem se skoro nitko nije pojavio

Autor: Redakcija
event 07.12.2022.
Foto: Shutterstock

Odjel za inozemnu pomoć Europske komisije uložio je €387.000 kako bi priredio zabavu u metaverzumu u pokušaju da zainteresira mlade za Europsku uniju, ali odazvalo se samo pet ljudi, izvijestio je Politico.

„Nalazim se na ‘gala’ koncertu u metaverzumu vrijednom 387K eura odjela EU-a za inozemnu pomoć (dizajniran kako bi privukao politički neangažirane 18-35-godišnjake)”, objavio je novinar Devexa Vince Chadwick na Twitteru prošli tjedan. „Nakon početnog zbunjenog čavrljanja s otprilike pet drugih ljudi koji su se pojavili, ja sam ostao sam.”

Čini se da ni house glazba koja je treštala na virtualnom tropskom otoku – mjestu koje je generirano za zabavu – ni avatari koji poskakuju u ritmu nisu bili dovoljni da privuku mladu populaciju. Odaziv je svakako bio porazan, s obzirom na to da se pojavila samo šačica ljudi od ukupno 44 osobe koje su lajkale službeni trailer za događaj.

Platforma je stvorena s pogledom na promicanje aktivnosti Europske komisije kao dio inicijative Global Gateway. Komisija namjerava usmjeriti 300 milijardi eura putem ove inicijative za infrastrukturna ulaganja u zemljama u razvoju.

Svrha ovog pothvata, koji je s vremenom splasnuo, bila je, prema riječima glasnogovornika Komisije, „podići razinu svijesti o tome što EU radi na svjetskoj pozornici“ među osobama u rasponu od 18 do 35 godina koje su pronašli prvenstveno na TikToku i Instagramu, a koje su „neutralne prema EU-u” i „nisu obično izloženi takvim informacijama.”

Metaverzum je originalno proizvod Zuckerbergove korporacije Meta, najpoznatije po platformama za društvene medije i komunikaciju kao što su Facebook, Instagram i WhatsApp. Njegov krajnji cilj je uključiti značajke svih ovih platformi i dodatno ih proširiti kako bi se stvorilo potpuno prožimajuće iskustvo, odnosno paralelna virtualna stvarnost gdje se moći poslovati, održavati političke sastanke, objavljivati umjetnička djela i uživati u zabavnim sadržajima. S druge strane, Metaverzum je u zadnje vrijeme sve češća meta oštrih kritika – kako stručnjaka tako i javnosti.

Međutim, ideja alternativne stvarnosti nije izvorna misao tvrtke Meta. Platforme slične Metaverzumu, kao što su Second Life, Roblox i u određenoj mjeri Minecraft također nude virtualne svjetove u kojima se korisnici mogu okupljati kako bi unaprijedili svoje interese.

Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Sjedište:
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava