Sony otkriva da je PlayStation radio na NFT-ovima i blockchain tehnologiji

Autor: Redakcija
event 17.11.2022.
Foto: Shutterstock

Sony Interactive Entertainment objavio je patent koji sugerira da tvrtka aktivno istražuje uporabu blockchain i NFT tehnologije za praćenje digitalne imovine u video igrama i na platformama.

NFT-ovi su jedinstvene nezamjenjive jedinice podataka pohranjene na blockchainu (oblik digitalne knjige) koje korisnicima omogućuju kupnju i prodaju digitalnih proizvoda poput predmeta u igri ili umjetnina.

Izvorno prijavljen prošle godine i objavljen ovog mjeseca, Sonyjev patent nosi naziv ‘Praćenje jedinstvene digitalne imovine u igri pomoću tokena u distribuiranoj knjizi’.

Pokriva sustav koji bi se mogao koristiti za praćenje stvaranja, uporabe, izmjene i prijenosa digitalnih sredstava stvorenih unutar igre i/ili sredstava stvorenih na temelju igranja videoigre.

„Pojedinci vole posjedovati ili koristiti jedinstvene predmete povezane s određenim slavnim osobama ili aktivnostima“, navodi se u pozadinskom dijelu patenta. „Primjerice, obožavatelji igrača bejzbola Babea Rutha ili bejzbola općenito često žele kupiti bejzbolske lopte s njegovim potpisom, lopte koje je Ruth pogodio u važnoj utakmici, razne sličice i dr.“

Sony predlaže da bi se njegov sustav mogao koristiti i za provjeru autentičnosti digitalne imovine koju koriste igrači ili popularni kreatori sadržaja (content creators), a koju drugi možda žele kupiti, prodati ili iznajmiti.

„Vješti igrači multiplayer videoigara stječu popularnost u utakmicama ili turnirima, koji se često prenose uživo ili na neki drugi način emitiraju brojnim gledateljima“, pišu. „Neki igrači koji su posebno vješti i karizmatični mogu razviti veliki broj odanih obožavatelja, poput onih koji prate poznate sportaše, pjevače, glumce ili druge slavne osobe.“

„U nekim videoigrama igrač može koristiti digitalna sredstva tijekom igranja. Takva digitalna imovina može uključivati, npr. određene likove, kostime ili predmete. U tradicionalnim videoigrama postoje višestruki primjeri iste stavke unutar igre i/ili unutar različitih kopija videoigre“, pojašnjavaju iz tvrtke. „Ovi različiti primjeri istog predmeta u igri tradicionalno su zamjenjivi jer se ne razlikuju jedni od drugih. Stoga, u tradicionalnim video igrama, nijedno digitalno sredstvo nije jedinstveno (…) te ne postoji način da se sazna, prati ili potvrdi autentičnost povijesti određene stavke u igri.“

Sony tvrdi da se sustavi i tehnologije opisani u njegovoj patentnoj prijavi mogu koristiti za praćenje životnog ciklusa digitalne imovine na različitim hardverskim platformama, uključujući one „različitog makar inferiornog proizvođača“.

Praćenje povijesti digitalne imovine može uključivati, na primjer, praćenje kada, kako i tko je digitalnu imovinu stvorio, koristio, modificirao, iznajmio, unajmio, prodao, kupio, licencirao, razmijenio i/ili druge radnje.

Sony je nedavno lansirao novi program vjernosti pod nazivom PlayStation Stars, koji igračima omogućuje da zarade digitalne nagrade ispunjavanjem raznih aktivnosti. Međutim, brzo su se distancirali od NFT-ova, koji su u nekim krugovima izazvali kritike zbog visokog ugljičnog otiska formata i onoga što mnogi smatraju ciničnom implementacijom.

„To nipošto nisu NFT-ovi“, rekla je za The Washington Post Grace Chen, potpredsjednica PlayStationa za mrežno oglašavanje, vjernost i licenciranu robu. „Definitivno ne. Ne možete njima trgovati. Ne koristi nikakve blockchain tehnologije, a sigurno ne NFT-ove.“

Gaming tvrtke koje su pokrenule NFT projekte ili o tome razmišljaju uključuju Square Enix, Ubisoft, Konami i Segu.

Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava