INSTAGRAM ZA ZAPOSLENIKE

Hrvatski Jenz proširio se na australsko tržište

Autor: Redakcija
event 22.02.2022.
Foto: Jenz

Domaća aplikacija Jenz proširila se na australsko tržište, gdje je sklopila suradnju s dvije kompanije – KB Food Company i Glenvill Group – stoji u priopćenju firme.

Riječ je o aplikaciji koja je svojevrstan “Instagram” za zaposlenike i tako pomaže unaprijediti internu komunikaciju unutar kompanija. Sada će ga svakodnevno koristiti i KB Food Company, najveća australska tvrtka za proizvodnju morskih plodova, te Glenvill Grupa, građevinska tvrtka zaslužna za desetke tisuća domova, luksuznih nebodera i ureda kako u Australiji tako i u SAD-u. Uz Australiju, u Jenzu ove godine planiraju daljnje širenje na područje zapadne Europe i Skandinavije. Tijekom lockdowna koji je u Australiji uzrokovao dislokaciju zaposlenika, hrvatski Jenz pokazao se kao sjajan alat za njihovo povezivanje.

„Jenz ima viziju biti vodeća globalna aplikacija za interne komunikacije, a kompanijama pomažemo da povećaju angažman zaposlenika i unaprijede organizacijsku kulturu. Smatramo da imamo veliki potencijal na tržištu Australije iz razloga što je Jenz namijenjen svim modelima poslovanja: rad na daljinu, uredski ili hibridno”, istaknuo je Marko Kučić, CEO Jenza.

Foto: Jenz / Na fotografiji: Marko Kučić, CEO

Osim na globalnom tržištu, Jenz svoju popularnost gradi i u Hrvatskoj. Od prošle godine u svom portfelju imaju i Orbico Hrvatska, čijih čak 500 zaposlenika koristi aplikaciju. U Orbicu ističu da im je upravo Jenz pomogao da bolje rješavaju interne izazove, a čak 95 posto njih istaknulo je u internom istraživanju da im Jenz pomaže da bolje upoznaju svoje kolege.

Koriste ga i tvrtke poput Zubak Grupe, Raiffeisen banke te King ICT-a. „Našim je zaposlenicima Jenz omogućio brzu, modernu i jednostavnu dvosmjernu komunikaciju. Ova aplikacija nas spaja čak i kada smo fizički udaljeni. Bolje se upoznajemo, a i tijek informacija je brži i jednostavniji nego ikada do sada. Naši su zaposlenici sada na izvoru informacija i povezani s kolegama“, komentirali su u King ICT-u.

Foto: Jenz

Jenz je nastao unutar IT tvrtke Q kao interni startup projekt, a zahvaljujući odličnim rezultatima i prihvaćenosti, razvio se u zasebnu tvrtku. U Jenzu bilježe eksponencijalni rast novih korisnika. Prošlu su godinu započeli s njih 1.000, da bi do kraja 2021. imali više od 10.000 korisnika. Cilj im je nastaviti sa snažnim rastom uz zadržavanje visoke kvalitete usluge.

Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava