Google otvorio pristup svom chatbotu Bardu

Autor: Redakcija
event 22.03.2023.
Foto: Shutterstock

Google je u utorak pustio u javnost svoj AI chatbot zvan Bard kako bi od korisnika dobio povratne informacije koje mu mogu koristiti u utrci s Microsoftom u razvoju tehnologije umjetne inteligencije.

Počevši od SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva, korisnici se mogu zabilježiti na listu čekanja za pristup Bardu na engleskom jeziku, programu koji je prethodno bio otvoren samo za odabrane ispitivače. Google opisuje Bard kao eksperiment koji omogućuje suradnju s generativnom umjetnom inteligencijom, tehnologijom koja se oslanja na već postojeće podatke kako bi kreirala novi sadržaj.

Nakon prošlogodišnjeg puštanja u rad ChatGPT-a, chatbota iz startupa OpenAI koji podržava Microsoft, u tehnološkom sektoru je započela utrka kako bi AI dosegao što veći broj korisnika. Očekuje se da će umjetna inteligencija revolucionizirati način na koji ljudi rade te privući poslovne korisnike.

Na pitanje je li konkurencija natjerala Google da otvori Bard za javnost, viši direktor proizvoda Jack Krawcyzyk odgovorio je da je tvrtka usredotočena na unutarnje i vanjske korisnike. Tvrde da Bard služi da „stimulirate svoju maštu, povećate produktivnost i ostvarite svoje ideje”.

U demonstraciji stranice bard.google.com, Krawczyk je pokazao kako program u trenutku proizvodi blokove teksta, za razliku od ChatGPT-a koji ispisuje odgovore riječ po riječ.

Bard također ima opciju koja prikazuje tri različite verzije ili skice bilo kojeg od odgovora između kojih korisnici mogu birati. Postoji i gumb na kojem piše „Google it” ako korisnik želi pretražiti dodatne informacije na webu.

Za razliku od ChatGPT-a, Bard nije sposoban za generiranje računalnog koda, objavio je Google na svojoj web stranici. Google je također istaknuo da je ograničio Bardovo pamćenje prethodnih razmjena u chatu te da trenutačno ne koriste Bard za oglašavanje, što je inače srž Googleovog poslovnog modela.

Problem koji ostaje je točnost. „Bard neće uvijek biti u pravu”, stajalo je kao upozorenje u Googleovom skočnom prozoru tijekom demonstracije. U promotivnom videu prošlog mjeseca pokazano je kako je program netočno odgovorio na pitanje, nakon čega je tržišna vrijednost matične tvrtke Alphabet pala za 100 milijardi dolara.

Pojavilo se nekoliko pogrešaka tijekom demonstracije. Primjerice, Bard je kao odgovor na jedan upit pogrešno ustvrdio da je papratima potrebna jaka i neizravna svjetlost. U drugom slučaju Bard je proizveo devet odlomaka teksta kada su ga zamolili za četiri. Nakon tog odgovora, Krawczyk je kliknuo gumb s palcem dolje kao povratnu informaciju za Barda.

Svjesni smo ograničenja tehnologije, pa želimo biti vrlo promišljeni u tempu kojim ovo uvodimo.

Jack Krawcyzyk
Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava