OMOGUĆIO OPENAI

BuzzFeed će početi koristiti AI alate za personalizaciju svog sadržaja

Autor: Redakcija
event 27.01.2023.
Foto: Shutterstock

Ovo je posljednja medijska organizacija koja se okrenula automatiziranim metodama za obradu sadržaja. No tvrtka kaže da će njezina redakcija ostati usredotočena na ljudski rad.

BuzzFeed kaže da će koristiti AI alate koje je osigurao tvorac ChatGPT-a OpenAI kako bi „poboljšao” i „personalizirao” svoj sadržaj, prema dopisu koji je izvršni direktor Jonah Peretti jučer poslao osoblju.

U dopisu, o kojem je prvo izvijestio The Wall Street Journal, Peretti kaže da će umjetna inteligencija biti jedan od dva glavna trenda koji će definirati budućnost digitalnih medija (drugi su kreatori sadržaja). Peretti kaže da će BuzzFeedov „sadržaj inspiriran umjetnom inteligencijom” biti lansiran na stranici ove godine, „poboljšavajući iskustvo kvizova, informirajući naše ideje i personalizirajući naš sadržaj za našu publiku.”

Naša industrija će se proširiti dalje od kuriranja (feedova) pokretanog umjetnom inteligencijom, na stvaranje (sadržaj) pokretano umjetnom inteligencijom. AI otvara novu eru kreativnosti, u kojoj kreativni ljudi poput nas igraju ključnu ulogu u pružanju ideja, kulturne vrijednosti, nadahnutih upita, IP-ja i formata koji oživljavaju korištenjem najnovijih tehnologija.

U primjeru koji navodi WSJ, a koji nije uključen u dopis, umjetna inteligencija bi se mogla koristiti za generiranje personaliziranih prijedloga za romantične komedije čitateljima. Postavio bi im se niz pitanja, uključujući osobne informacije (poput: „navedi nekudražesnu manu” i „odaberi omiljeni rom-com klišej”), koja bi se koristila za generiranje rezultata koji se potom može dijeliti.

Na pitanje The Vergea razmatra li BuzzFeed korištenje umjetne inteligencije u svojoj redakciji, potpredsjednik komunikacije tvrtke, Matt Mittenthal, odgovorio je: “Ne”, te potvrdio da će se služiti OpenAI tehnologijom.

Sve veća sposobnost AI alata kao što je ChatGPT za pisanje proze učinila je tu tehnologiju primamljivom mogućnošću za medijske tvrtke oštećene padom cijena oglašavanja. Konkretno, BuzzFeed je imao posebno tešku borbu na tržištima otkako je izašao na burzu u prosincu 2021. Do lipnja 2022. cijena dionica tvrtke već je pala 40 posto i otada je nastavila padati. Međutim, nakon vijesti da će BuzzFeed koristiti AI za proizvodnju sadržaja, cijena dionica porasla mu je za više od 100 posto.

Iako su izdavači poput The Associated Pressa koristili automatizirane alate za pisanje gotovo cijelo desetljeće, to su uglavnom bili članci „na šablonu” koji pokrivaju vijesti poput izvješća o zaradi i sportskih rezultata. Automatizirani alati koriste se za unos brojki i rezultata u unaprijed napisane predloške. No kako su se AI sustavi poboljšavali, tako je rasla i njihova sposobnost da pišu više sadržaja priče. Problem je u tome što je s većom ulogom umjetne inteligencije veća šansa da se uvedu pogreške. To se posebno odnosi na alate kao što je ChatGPT, koji imaju običaj generirati realistične, ali netočne informacije.

Komentari

Zainteresirani ste za jedan od treninga?

Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!

Markoja d.o.o.
Sjedište:
Selska cesta 93
OIB: 10585552225

    Ispunite prijavu i javit ćemo Vam se u najkraćem mogućem roku!



    Sve vijesti

    Podržava