Kada izađe nova igra u UK-u, državne širokopojasne i mobilne mreže osjete naprezanje, a taj bi pritisak mogao potrajati, pokazuju istraživanja koja je proveo Amdocs.
Istraživanje koje je proveo Dynata na tisuću britanskih korisnika pokazuje da svi ti ispitanici igraju minimalno jednom tjedno te ukazuje na spremnost gejmera na „post-konzolsku“ budućnost koja spaja cloud gaming s 5G povezanošću, kao i činjenicu da su za to spremni platiti više.
Još jedno bitno otkriće ovog istraživanja je da bi korisnici bili spremni platiti za prednosti cloud gaminga ako one dolaze u paketu s pouzdanom 5G mrežom koja bi osiguravala kvalitetu streaminga.
Čak 85 posto ispitanika razmotrilo bi odustati od kupnje nove opreme za gaming u korist clouda, a 81 posto platilo bi najmanje 7,60 funti (10 dolara) mjesečno za dodatne usluge cloud gaminga ako bi to podrazumijevalo i kvalitetnu, namjensku 5G vezu. Cijena je, zapravo, tek drugi najvažniji čimbenik (29 %) koji igrači uzimaju u obzir pri odabiru usluge igranja u oblaku, dok kvaliteta sadržaja (44 %) zauzima prvo mjesto.
Potvrđeno je da gejmeri polažu velike nade u budućnost cloud gaminga; 79 posto ih je pozitivno u vezi toga, a gotovo polovica (43 posto) predviđa da će potpuno promijeniti industriju.
Iako gotovo tri četvrtine (72 %) igrača u Ujedinjenom Kraljevstvu već koristi ili planira koristiti usluge cloud gaminga u 2022., rekli su da su uzbuđeni zbog poboljšanja koja će donijeti 5G povezanost. Najviše se raduju dobivanju mogućnosti streamanja igara s bilo kojeg uređaja i lokacije (51 %); više jedinstvenih, interaktivnih iskustava proširene stvarnosti (41 %); te interaktivna iskustva temeljena na metaverzumu (28 %).
Što se metaverzuma tiče, većina igrača u UK-u ima dobar osjećaj oko njegovog potencijala – samo 18 posto misli da neće postati popularno – međutim, postoje prepreke njegovom širokom usvajanju. Nekih 37 posto smatra da je preranoj fazi razvoja; 36 posto zabrinjava trošak hardvera; a 24 posto nije sigurno da njihova internetska veza to može podnijeti.
Amdocsovi zaključci upućuju na to da, iako 5G ima potencijal za poboljšanje sposobnosti cloud gaminga i omogućavanje ispunjenijeg korisničkog iskustva s novim tehnologijama kao što je metaverzum, potrebno je uložiti dodatne napore u kontekstu osviještenosti. Čak i među onima koji redovito igraju, 22 posto ispitanika nije sigurno imaju li pristup 5G mreži.
„Ovo istraživanje otkriva nekoliko bitnih čimbenika, prije svega potrebu da mreže budu spremne za budućnost za zahtjevna, intenzivna i besprijekorna iskustva – kao što su evolucija metasvemira i napredak cloud gaminga s niskom latencijom”, rekao je Anthony Goonetilleke, predsjednik grupe za tehnologiju i voditelj strategije u Amdocsu, zaključivši:
Kako se ta iskustva više ukorijene u našoj kulturi i krenemo istraživati potencijal svijeta Web 3.0, partnerstva za zabavu i novi, fleksibilni pristupi monetizaciji koji omogućuju a la carte iskustva – u kombinaciji s povezivosti – postat će sve važniji.