WhatsApp je ovim potezom napravio značajan korak prema dubljoj integraciji umjetne inteligencije u svakodnevnu komunikaciju. Nova značajka omogućuje korisnicima da jednostavno preformuliraju svoje poruke i odaberu ton koji žele prenijeti. Primjerice, mogu napisati kratku rečenicu, a AI će je pretvoriti u ljubazniji, formalniji ili pak opušteniji oblik. Funkcionalnost se trenutno testira na ograničenom broju korisnika, no očekuje se da će postupno postati dostupna svima. Ideja iza ovakvog alata je smanjiti nesporazume u digitalnoj komunikaciji i pomoći korisnicima da bolje izraze namjeru iza poruke, bilo da se radi o poslovnom dopisivanju ili svakodnevnom čavrljanju. Ova inovacija pokazuje kako aplikacije za razmjenu poruka sve više prelaze granicu običnog prijenosa teksta i postaju pametni asistenti u komunikaciji.
Ipak, ovakav razvoj tehnologije otvara i određena pitanja. Stručnjaci upozoravaju da bi pretjerana ovisnost o AI-u u pisanju mogla umanjiti osobni pečat u komunikaciji i dovesti do toga da poruke sve više zvuče generički. Postavlja se i pitanje privatnosti. Iako WhatsApp tvrdi da su sve poruke šifrirane, dio korisnika zabrinut je hoće li dodatna AI obrada značiti da aplikacija ipak obrađuje i analizira sadržaj u svrhu prilagodbe.
Nadalje, društveni aspekt komunikacije mogao bi se promijeniti: ako poruke sve češće oblikuje umjetna inteligencija, koliko će autentične biti emocije i misli koje šaljemo drugima? S druge strane, pobornici ovakvih alata ističu da će oni pomoći smanjenju nesporazuma, posebice u multikulturalnim ili poslovnim okruženjima, gdje nijanse u tonu često igraju presudnu ulogu.
Nova AI značajka WhatsAppa donosi praktične prednosti i potencijalno olakšava komunikaciju, no u isto vrijeme otvara dilemu o balansu između tehnološke pomoći i autentičnosti. Hoće li korisnici doista prigrliti ovu mogućnost ili će je doživjeti kao narušavanje prirodnog izražavanja, tek će se pokazati. Jedno je sigurno, umjetna inteligencija sve snažnije ulazi u našu svakodnevicu, a način na koji je koristimo oblikovat će ne samo budućnost komunikacije, nego i način na koji doživljavamo vlastite riječi.